תפריט

איך הוא יידע מה את רוצה?

בדרך כלל, ההחלטה לגבי מוצרי הסקס שאנו מבקשים להכניס לחדר המיטות, בדיוק כמו בחיים, כרוכה בהתלבטות קשה, לעתים אפילו מעט מפחידה. אז מה עושים? ובכן, בנות, הנה לפניכן שיטה מוכחת שנשים משתמשות בה כבר שנים – שליחת רמזים לכיוון בן הזוג. עד כמה השיטה הזו יעילה והאם היא באמת עובדת? לא ממש ברור – אבל הנה כמה טיפים שיעזרו לכן להגיע להחלטה הנכונה מה בדיוק אתן רוצות.

העברת את הערב בשיטוט אחר מוצרי סקס בחנות האינטרנט של “רד פוינט” ובדיוק נתקלת בויברטור שאת יודעת, אבל ממש, שאת חייבת לעצמך. ברור לך הרי שלא תוכלי לעמוד בהוצאה הכספית הכרוכה ברכישה, ולכן הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולצאת לדרך עם תוכנית שבדרך כלל עובדת – שליחת רמזים…

רמזים עדינים וקטנים לא בהכרח יעשו את העבודה, אבל עדיין חשוב לך למצוא את הדרך הטובה ביותר להצביע על הצעצוע החדש שלך. דרך אחת שאנו יכולים להמליץ עליה היא שליחת אי-מייל לבן הזוג ובו “רשימת המשאלות” שלך, כך שהוא (או היא) יוכלו לדעת מה בדיוק את רוצה. רשימה שכזו תביא בהכרח לשיחה משותפת, ומן הסתם יגרום לכם להחליט ביחד מה יעזור לכם כזוג. מנקודת המבט של בן הזוג, “רשימת המשאלות” אינה מצריכה מאמץ יתר. היא אינה דורשת ממנו לחפש ללא הפסקה אלא פשוט ללחוץ על מקש, לשלם – והמוצר החלומי בדרך אלייך (ובינינו, גם אליו).

גם חיפוש משותף הוא דרך מצוינת לשלוח רמזים. כשאת רואה משהו שמוצא חן בעינייך, במקום לומר באופן ישיר “בדיוק את זה אני רוצה!”, מדוע שלא תאמרי לו: “אתה יכול לתאר לעצמך כמה טוב זה יהיה אם נעשה כך וכך?”… ליטוף אגו עדין אף פעם לא הזיק לאף אחד. השתמשי בליטופים כאלה כדי לגרום לבן הזוג לראות את הדברים בדרך שלך, ואם את מספיק אמיצה, תוכלי גם להשתמש בשיטת שליחת הרמזים האולטימטיבית: חכי לרגע הנכון, כשהוא שוכב לו בניחותא אחרי שהגיע לסיפוק מיני, ולחשי לו: “אתה יודע מה יכול להיות נהדר? המוצר הזה יכול לעשות את זה ממש, אבל ממש ממש טוב!”

זכרי: שליחת רמזים היא עניין של תקשורת נכונה. אינך יכולה לצפות מהפרטנר שלך שיידע באופן טלפתי מהם הרצונות שלך. אם את חולמת על ויברטור סגול עם ארנב רוטט, זה מה שאת חייבת לעשות, או שפשוט תגמרי (תרתי משמע) עם ויברטור אחר שלא ממש מתאים לך. את יכולה, מצד שני, לנסות פסיכולוגיה הפוכה: בזמן שאת יוצאת לשיטוט קניות בחנות סקס באינטרנט כדי לרכוש מתנה עבור בן הזוג שלך, את בעצם יודעת שלמעשה ה”מתנה” מיועדת גם עבורך, אז למה שמלכתחילה לא תקני משהו שירגש את שניכם באותה מידה?

רכילות עם חברות בזמן שבן הזוג שלך נמצא לו איש שם בסידורים – גם זו אופציה מצוינת למשוך את תשומת לבו. דברי עם חברותייך על “הדברים המדהימים” ששמעת עליהם (מוצרי הסקס שאת ממש רוצה), על הריגושים שהם גורמים ועל כמה שלא היית מתנגדת לנסות אותם. מי כמוך יודעת, שבתוך שעתיים, או גג ביום שלמחרת, האיש שלך כבר יידע על זה ממקור ראשון…